Cumparatorul poate solicita returul produselor achizitionate din magazinul online in urmatoarele situatii:

·                     Produsele sunt neconforme cu specificatiile de pe site

·                    Produsele s-au livrat eronat de catre Vanzator. In cazul livrarii unui alt produs sau in alta cantitate, trebuie sa semnalati incidentul Vanzatorului in maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii.

·                     Produsele se dovedesc neconforme in primele 48 de ore de la receptia lor (doua zile lucratoare). 
Cumparatorul poate reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in vederea inlocuirii cu un produs nou. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii

Indiferent de situatie, procedura de returnare a produselor presupune instiintarea Vanzatorului inaintea trimiterii produsului, printr-un mesaj care sa descrie cauza returului, trimis la adresa de e-mail office@sportino.ro

La trimiterea coletului, Cumparatorul trebuie sa utilizeze formularul de retur primit pe email la solicitare.

·                     Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele primite la livrarea lor, cat si in ambalajul original.

·                     Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor sau a constatarii de catre Vanzator a starii de nevandabilitate a acestora.

·            Produsele se vor returna prin intermediul oricarei firme de curierat si vor fi expediate la adresa: bld. Frații Golesti 27, Pitești, jud. Argeș. Plata returului este suportata de catre Cumparator. Pentru produsele care se inlocuiesc si se trimit inapoi catre Cumparator, plata curierului se face de catre Vanzator.

·                     Dupa ce Vanzatorul verifica produsele returnate, va reveni cu un email in maxim 72 de ore lucratoare de la primirea coletului, in care va confirma daca toate conditiile de retur au fost indeplinite.